waze

 

מרכז שירות מורשה יבואןLogo Mazda 2016 Ford

איך לבחור מוסך מורשה מאזדה מורשה מאזדה?
בחירת מוסך מורשה מאזדה היא אחת הבחירות החשובות האלה שאנשים רבים לא מבינים אפילו את ההשלכות הכלכליות המתלוות לבחירה זו.

בחירת מוסך נראה תמיד כעונש! סיוט! ועוד משהו שצריך לעשות ולהפטר ממנו כמה שיותר מהר. לצערנו, כאשר אנחנו מנסים למצוא מוסך מורשה מאזדה זה כשאנחנו בבעיה ואנחנו זקוקים למענה דחוף / מיידי ואף אחד אינו מקדיש את הזמן לניסיון למצוא מוסך מורשה מאזדה בזמנים אחרים. חבל! יש הבדל של עשרות ולעיטים אף מאות אחוזים בין מוסך מורשה מאזדה זה לבין מוסך מורשה מאזדה אחר ולעיתים, לא מדובר על חציים הארץ (ובזבוז זמן ודלק בדרך) אלא על מציאת מוסך מורשה מאזדה בקצה השני של הרחוב. זה כל הסיפור.

האם מוסך מורשה מאזדה קרוב הוא מוסך מורשה מאזדה טוב?
בפירוש לא. יכול להיות שיש מוסך מורשה מאזדה מורשה מאזדה קרוב לביתך שהוא גם במקרה מוסך מורשה מאזדה טוב או מוסך מורשה מאזדה לא רע אבל הקרבה למקום המגוררים ממש לא משחקת תפקיד בהגדרת המוסך מורשה מאזדה כטוב. זה שנוח לכם להכניס את האוטו למוסך מורשה מאזדה קרוב לבית לא אומר שהוא טוב, רק מדובר בפרמטר אחד והוא בעיקר של נוחות. כאשר גן ילדים נמצא קרוב לבית ואתם יודעים שאתם צריכים להביא את הילדים לשם מידי בוקר, בוודאי שתעדיפו אותו על פני גנים מרוחקים אשר ההגעה לשם תגזול לכם עוד עשרות דקות מידי בוקר ושוב אחר הצהריים. כאשר מדובר על מוסך מורשה מאזדה, מדובר על בדיקה וטיפול חד פעמיים ולכן, הקרבה לבית איננה משחקת שום תפקיד (אלא אם כן אתם ממש מכניסים את האוטו למוסך מורשה מאזדה על בסיס קבוע ואם זה המצב אז ממש כדאי לכם למצוא מוסך מורשה מאזדה טוב! במקום להסתפק במוסך מורשה מאזדה קרוב).

האם מוסך מורשה מאזדה שאת המנהל או העובדים שלו אתה מכיר הוא מוסך מורשה מאזדה טוב?
כאן התשובה נחלקת לשניים. אם אתם מכירים בעל מוסך מורשה מאזדה כי הוא שכן או ידי של הגיס או שהילדים שלו לומדים עם הילדים שלכם בבית הספר.. ממש לא בטוח ואולי אפילו לא מומלץ. גם אם בעליו של המוסך מורשה מאזדה הוא אדם מקסים, זה לא אומר שהוא מקצועי ובוודאי לא מבטיח לכם שהוא מטפל בכם במחירים הטובים ביותר עבורכם. במקרים בהם בעל מוסך מורשה מאזדה הוא באמת חבר טוב או קרוב משפחה - אז ברור שאתם בידיים טובות. צריך להבחין בין סוג הקרבה. לעיתים בעלי מוסך מורשה מאזדה מנצלים את הקרבה לאנשים על רקע אישי והם יודעים שסומכים עליהם ומגיעים אליהם ממניעים שאינם מקצועיים ואינם שיקולים כלכליים וזה יכול להיות בעוכריכם.

מהם הכללים שחשוב לדעת לקראת בחירת מוסך מורשה מאזדה?
ראשית כל חשוב לדעת שיש לכם אופציות מכאן ועד ירושלים (אלא אם כן אתם גרים בירושלים) וזכותכם לברר הצעות מחיר מכמה שיותר מוסכים. חשוב לדעת כי בפריפריה, בעיקר בצפון, ישנם מוסכים המבצעים שירותים שונים לאוטו במחירים הרבה יותר תחרותיים מהמרכז ולעיתים, כאשר מדובר על טיפול רציני, שווה להרחיק ולנסוע למוסכים עליהם קיבלתם המלצה. כמו כן, חשוב לקבל הצעות מחיר מכמה שיותר מוסכים ואף לבדוק השוואות מחירים באינטרנט בכדי לנהל עם בעל מוסך מורשה מאזדה או אחד מעובדיו כשאתם בקיאים בעובדות כך שלא יהיה ניתן לעבוד עליכם או כמו שאומרים היום "שלא יסבנו אתכם".